Jom Jenjalan Dengan Jejariruncing

by - Thursday, January 19, 2012





Blog ni sangat best dan patut dilawati kerana blog ni bukan sekadar personal blog..Blog ni juga sebagai blog hiburan kerana saya juga akan tulis mengenai dunia hiburan.Selain tu,saya juga akan kongsi cerita-cerita yang diperolehi daripada internet or daripada rakan facebook or twitter yang boleh dijadikan iktibar.Actually blog saya ni masih belum banyak entry sebab saya baru create jerr..Tak sampai sebulan pun..


Anyway,saya ada 3 soalan untuk Elia..

1.Bilakah Elia mula menulis blog?
2.Adakah Elia terlibat dalam bidang peragaan?
3.Makanan kegemaran Elia?

Thanks. 

Kepada pembaca blog Liniey,meh join sekali contest ''Jom Jenjalan Dengan Jejariruncing'' ni..Kalau anda nak tahu apa syarat dan  hadiahnya..Jom check out sendiri blog Elia ni > http://jejariruncing.blogspot.com/2012/01/segmen-blogwalking-bersama.html

You May Also Like

18 reader dah komen