Berwajah Baru Sudah!!

by - Friday, November 29, 2013


Assalamualaikum!

Jyeaahh!!Tepat pukul 1:10 am 29/11/2013 (JUMAAT), blogku berwajah baru secara rasmi.  Err mungkin bagi korang takde la berwajah baru sangat ..cam takde beza jer nga yang dulu..yelah sebab banyak lagi tak tukar. Aku pun mungkin ada lagi something yang nak ubah or masukkan tapi setakat ni aku berpuas hati. Dari tadi lagi tau mengadap mende alah ni..Btw terima kasih kepada dua orang blogger yang  ohsem mohsem*rosak bahasa*Solehah dan Akmal yang sudi bagi sedikit tunjuk ajar kat aku.. Memang blur gilerrr sebab dah lama tak updated blog..ditambah pulak dengan edit html yang baru tu..mana tak phening @@ wkwkwkwk!!

Tema warna blog aku bluepink .. amacam ok tak ok tak?? macam tak ok jer :-W haha komen jangan tak komen..oh lupa pulak nak bagitau, header yang cantik mantik tu aku ambil daripada budaksukavanilla *bukan SUKA VILLA NABILA tau opss* btw tq tauu!!comel2 header yang awak buat :-D

K la..dah lewat ni..perut pun berbunyi..rasa nak makan megi jer..Papai!!

p/s:Lupa pulak nak PRINTSCREEN template yang dulu..huhu kbye

You May Also Like

5 reader dah komen