Aku Nak Balik !

by - Monday, October 24, 2016


Assalamualaikum.



Nak balik Kelantan ! Itulah yang aku rasa sekarang. Bukan tak seronok duduk di Puncak Perdana ni tapi memandangkan banyak kerja-kerja yang perlu dibuat, aku sangat stres ! Ya tahu..mana ada belajar yang tak susah kan.. Tapi aku nak sangat balik tengok parents, kucing-kucing kesayangan aku (mesti dah besar babycat aku).

Siapa baca ni jangan pulak kata aku meroyan bagai. Kan kata nak balik, baliklah !! Oiiii! Shah Alam ke Kelantan bukannya dekat sangat sampaikan cuti dua tiga hari aku nak balik. Belum ditambah dengan kerja-kerja yang pasti ada untuk disiapkan pada hujung minggu. Jadi aku memilih untuk stay di kolej dan #sabarmenunggucutimidterm. Haaa cuti seminggu baru boleh balik yerrrr ....

P/s: Aku ni macam chipsmore. Kadang macam dah tak wujud dalm dunia blogging, kadang tiba-tiba muncul..HIHI

You May Also Like

1 reader dah komen