Jom Masuk Ke Dunia Ghaz

by - Tuesday, April 29, 2014

ASSALAMUALAIKUM :)

Baru ni LN ada sponsor untuk Giveaway April by Syira Lokman. Sponsor apa? Just review blog untuk 3 orang. Itu aje yang mampu..hee

Jadi, untuk pemenang review blog yang pertama LN nak review new blogger. Dalam 4 bulan lebih dia berblogging so dikira masih newbie la kan. 

Kalau tengok pada background blognya ingatkan blogger perempuan. Mujurlah nama blog dan doodle yang terdapat dalam blog tu dapat menggambarkan blog ini milik blogger lelaki bernama Mohd Ghaz Rani.

blog review

Ghaz berasal dari Ipoh, Perak dan merupakan kawan sekelas Syira Lokman ketika Tingkatan 6. Sekarang berumur 20. Eh Ghaz, sama la kita bertiga. LN pun ex-student form 6. hehe..Ghaz mula blogging pada bulan Disember 2013. Entry pertama bertajuk Believe in yourself, ditulis pada 23 Disember 2013. Entri seterusnya pada tahun 2014.
blog review

Disebabkan Ghaz masih baru dalam dunia blogging, dia minta nasihat dan panduan blogging daripada blogger-blogger yang dah lama berkecimpung dalam dunia blogging. Ketika ditanya kenapa memilih untuk menulis blog, jawabnya hanya sekadar suka-suka dan faktor pengaruh daripada rakan sosial. Takpe Ghaz, LN pun mula-mula camtu. Tapi dari suka-suka menjadi minat..hikhok!

blog review

Kalau nak skodeng sendiri blog Ghaz ni haa cepat-cepat Klik Sini dan jangan lupa untuk follow. Kepada Ghaz, teruskan blogging dan bacalah serba sedikit tentang blog. Google jer! Best tau sebab ada benda yang kita tak tahu jadi tahu..Dari situ dapat menambahkan ilmu blogging. Papai!

Nak blog korang direview LN? PM disini KLIK (Murah-murah jer)

You May Also Like

1 reader dah komen