Drama Vanilla Coklat Akan Difilemkan??

by - Monday, February 20, 2012

Liniey pasti ramai yang meminati drama Vanilla Coklat yang bersiaran di tv3 setiap hari selasa pada pukul 9.00 pm.Pasti ramai yang tak sabar nak menonton babak-babak romantik antara Amir dan Zara dan juga apakah kesudahan yang akan berlaku dalam episod seterusnya dan seterusnya..

drama tv3



drama tv3Drama tv3


Dan dengar-dengarnya Vanilla Coklat akan difilemkan??Betoiii kaa??Kalau betoii pun tak kisah la kan..Drama ni pun popular dan sangat diminati terutamanya golongan remaja..kan3??Berikut kata-kata Aiman yang dipetik dari laman Gua.com.my :


Ketika ditanyakan mengenai drama lakonannya,Vanilla Coklat yang memang meletup sekarang, Aiman yang tidak lekang mengukir senyuman menyatakan rasa syukur dan gembiranya berkenaan berita positif itu. GUA yang juga gemar melayan drama ini sempat bertanyakan Aiman jika ada ura-ura drama ini akan difilemkan.
“Aiman rasa ‘happy’ dan berterima kasih sebab ramai yang menerima baik drama ini. Pada yang tak henti-henti menyokong drama ini, Aiman hargai sangat-sangat. Sejujurnya, memang ada perancangan untuk tampilkan drama ini dalam bentuk filem. Tapi semuanya masih awal untuk Aiman beritahu. Masih dalam perbincangan. Kalau ada rezeki nanti, insya-Allah”, jelas Aiman.

Kalau betul sama-sama la kita nantikannya..Jom layan promo Vanilla Coklat Ep 10..iaitu untuk episod esok (21/02/2012).Pasti ramai yang ternanti-nanti apakah yang akan berlaku esok!!
               

You May Also Like

0 reader dah komen