Live Streaming Anugerah Juara Lagu 28

by - Sunday, January 26, 2014

Assalamualaikum :)

26 Januari 2014 | Kehangatan  dan debaran Anugerah Juara Lagu Ke 28 semakin terasa. Pastinya ramai yang tak sabar untuk menyaksikan serta menantikan persembahan mantap daripada finalis-finalis kegemaran mereka pada malam ini jam 9 malam di TV3.

AJL 28


Jika tahun lalu, Aizat Amdan telah dinobatkan menjadi juara menerusi lagu Terukir Di Bintang, bagaimana pula pada tahun ini yang bertemakan Game On? Adakah Aizat Amdan & Noh Salleh menerusi lagu In Love With You, Hazama & The Penglipurlara (Penglipurlara), Black (Takkan Terpisah), Awi Rafael & Altimet (Kalau Aku Kaya), Alyah (Kau Yang Terindah), Najwa Latif feat Sleeq & Shamkamarul (Sahabat), Azlan & The Typewriter (Tanda Tanya), Hyper Act (Hanya Aku), Salam Musik (Aku Pelat), Hafiz ( Bahagiamu Deritaku), Jaclyn Victor (Ikut Rentakku) dan Stacy (Bosan) (sumber:http://www.hmetro.com.my/) ? Semua itu akan terjawab pada malam ini.

Bagi yang tidak dapat menonton Anugerah Juara Lagu Ke 28 di kaca, jangan risau..anda boleh menonton secara streaming. Jadi di mana sahaja anda berada, di luar negara sekalipun anda tetap boleh meyaksikan Anugerah Juara Lagu Ke 28

Kat mana nak saksikan? Boleh saksikan DI SINI & DI SINI

You May Also Like

3 reader dah komen