Pageview Blog Meningkat Dengan Mendadak

by - Thursday, January 16, 2014

Assalamualaikum :)

Sebenarnya aku rasa teruja sangat..sebab tu update entri pasal ni..Yela..bila blog mula cecah pageview melebihi 1K mana tak terujanya. Pageview untuk tarikh 15/01/2014 meningkat mendadak dari sebelum ni..sebelum ni kurang 500 pv..tak pernah lebih walaupun aku ping entri sana sini.

Bukti pv blog melebihi 1k
Pageview blog
Bukti pv blog kurang 500pv
pageview blog
Mungkin pada korang 1k..eleh..setakat 1k!!korang dapat lebih lagi daripada tu kan..ye sebab blog korang famous..ramai yang terjah..tak macam blog aku..apa la yang pada dalam blog aku.so bila dapat setakat ni
pun aku excited dan yang paling penting menambahkan semangat aku untuk blogging. Tak aku nafikan dengan meletakkan SITEMAP menyumbang peningkatan pv blog aku.Aku baru je letak sitemap (all post) ni dalam empat lima hari lepas setelah melihat tutorial JiwaRosak. Kalau korang nak cuba boleh rujuk link bawah sekali di sitemap aku.

Aku pun sebenarnya dalam proses promote balik blog aku selepas kurang aktif pada tahun 2013..Lepas stpm aritu baru aku aktif balik.Sebab tu aku banyak join GA, contest ataupun segmen. Diharapkan pv blog aku makin meningkat dan terus meningkat .

search keyword
Keyword persahabatan agak hot dalam entri aku ^^

Ok laa..saje jer nak share!Bukan nak menunjuk ke apa tau..Papai :)

                                                                                                            
Pstttt!!Jemput join GIVEAWAY ini!!

You May Also Like

19 reader dah komen