Student Writing Yang Malas Menulis

by - Thursday, August 27, 2015

Assalamualaikum.

Image result for pensil dan buku writing
Sumber: Google

Student Writing Yang Malas Menulis| Mimpi apalah aku ni tiba-tiba menulis balik.. Ish sedang kebosanan kot. Gitulah aku, menulis ikut mood.

Ada mood blogging, aku updated entri, kalau takde mood blogging jawabnya bersawang la blog aku ni. Kata student writing tapi pemalasnya alahaii buat malu je -_-

Lebih kurang sembilan hari lagi aku duduk kat rumah (makan tidur tapi tak gemuk-gemuk) sebelum meneruskan pengajian semester dua. Baru semester dua tu..makin bertambahlah cabaran dalam belajar. Yela, mana ada pelajaran yang tak susah. Ye dok?

Hurm tak tau nak bebel apa daa.. Cuma nak mintak korang doakan aku nanti dapat grad dengan cemerlang ok? Lots of love from LN.

Papai :)

You May Also Like

0 reader dah komen