Pengiklanan di blog Liniey Nor

by - Thursday, August 17, 2017

Assaalamualaikum.

Liniey membuka ruang pengiklanan/review kepada yang menjalankan perniagaan. Ruang pengiklanan ini bertujuan untuk anda mempromosikan produk-produk dan memberi informasi kepada pembaca blog ini. Secara tidak langsung, mereka dapat mengenali produk anda.

Semua jenis iklan diterima melainkan iklan yang berunsurkan lucah ataupun alkohol. Selain produk, Liniey juga menerima tawaran untuk review blog atau websites. Selain daripada promosi di blog, Liniey akan kongsi mengenai produk tersebut di instagram, twitter, pages IamLiniey dan juga fb personal (link media social boleh rujuk di navbar)

Kelebihan Review/Advertorial:

Pembaca akan menilai sendiri artikel anda dan secara tidak langsung akan mewujudkan kepercayaan dan memperkukuhkan jenama syarikat,/produk/perkhidmatan anda. Review boleh menyatakan dengan lebih terperinci tentang keistimewaan serta kelebihan produk/perkhidmatan/website anda.

Kebaikan beriklan/review di blog linieynor.blogspot.my:
♥ Setiap jenis review, link entri review akan diletakkan di tab REVIEW seperti yang anda dapat lihat di bawah header blog.
♥ Entri review kekal selagi blog linieynor.blogspot.my wujud.
♥ Link entri review juga akan dipromosikan di laman sosial FacebookFacebook FanpagesGoogle+InstagramTwitter dan group facebook blogger


Untuk maklumat lanjut:
Whatsapp 014-2310456
linieynor@gmail.com/

You May Also Like

2 reader dah komen