Muslim Niaga Laman Dropship Produk Islamik

by - Thursday, March 13, 2014

*Entri melekat until 13/3/2014*
ASSALAMUALAIKUM :)

Muslim Niaga Laman Dropship Produk Islamik | Berniaga adalah sangat digalakkan dan boleh mendatangkan keuntungan yang lumayan sekiranya pandai bermain strategi. Umum mengetahui 9/10 sumber rezeki itu datangnya dari perniagaan.

Maka, seiring dengan itu wujudnya pelbagai jenis perniagaan. Membanggakan sekiranya ramai anak muda terutama anak Melayu yang berkecimpung dalam dunia perniagaan. Hal ini akan dapat memberi kesan yang positif. Muslim Niaga tidak ketinggalan untuk memperkenalkan jenamanya yang tersendiri. 
Contest Seo Muslim Niaga

Apa itu Muslim Niaga?
Muslim Niaga merupakan "Platform Dropship Produk Islamik" yang mana ianya merupakan portal yang menjual produk-produk khususnya untuk muslim. Muslim Niaga merupakan laman yang membantu usahawan dropship memiliki laman web kedai online sendiri.

Apakah Keistimewaan Muslim Niaga?
Menyediakan Websites Kedai- Setiap RANIA (Rakan Niaga) Muslim Niaga akan dilengkapkan dengan satu website kedai online mereka sendiri. Ianya sudah dilengkapi dengan 300+ produk serta borang tempahan, sistem bayaran dan juga blog.

Sistem Invoice & Tempahan- Dengan adanya sistem ini, ia akan memudahkan pengedar dan pembekal menguruskan tempahan terkini. Email notifikasi dihantar kepada pembeli, pengedar dan pembekal untuk memberitahu status invoice. Pembekal juga dapat mengemaskini tracking no. dan maklumat ini akan dihantar terus ke e-mail pembeli dan pengedar.

Data Pengguna & Rekod Tempahan- Sebagai usahawan, data pelanggan sangat penting. Oleh itu, Muslim Niaga akan membenarkan anda akses ke maklumat pelanggan anda supaya anda dapat hubungi mereka. Hal ini akan memudahkan untuk anda buat 'follow-up' di masa hadapan.

Tidak Perlu Simpan Stok- Kaedah dropship membolehkan anda untuk tidak perlu menyimpan stok tetapi masih boleh beli pada harga borong. Di sinilah anda akan menjana keuntungan. Maklumat keuntungan setiap produk (Harga ajen & Harga jual) akan dipaparkan di dalam sistem kedai online anda.

Domain & Hosting- Anda tidak perlu fikir tentang keselamatan website. Tidak perlu pening kepala tentang bagaimana nak 'maintain' server hosting & domain kerana ianya semua dikendalikan oleh pakar-pakar di Muslim Niaga.

Bantuan dan Sokongan- Muslim Niaga tidak akan biarkan anda berniaga keseorangan. Muslim Niaga telah menyediakan group support di Facebook khas untuk anda berinteraksi dengan kami dan ajen-ajen kami yang sudah berjaya membuat jualan secara online dan offline menggunakan sistem kami.



  Founder Muslim Niaga ditemubual oleh wartawan Astro Awani.

Apakah yang dimaksudkan Dropship?
Dropship merupakan perniagaan yang agak mudah kerana ia tidak memerlukan modal daripada anda. Anda juga tidak perlu menyimpan stok barangan kerana anda hanya perlu menghubungi pembekal sekiranya ada yang ingin membeli produk tersebut dan pembekal akan menghantar produk yang diingini kepada pembeli tersebut.

Bagaimana Dropship Muslim Niaga Berjalan?
Berikut merupakan Carta Aliran Sistem Muslim Niaga Dropship.
Muslim Niaga

Langkah 1: Anda promosikan kedai online anda. 
Langkah 2: Pembeli membeli produk di kedai online anda. 
Langkah 3: Pembeli membayar kepada anda mengikut Harga Jualan. 
Langkah 4: Anda membayar Harga Kos kepada Pembekal. Anda simpan keuntungan. 
Langkah 5: Pembekal menghantar produk kepada Pembeli.

Muslim Niaga
Testimoni daripada rakan niaga Muslim Niaga

Apa yang harus dibuat sekiranya berminat dengan Muslim Niaga?
Sekiranya anda berminat untuk berniaga dan menjana pendapatan dengan lumayan, anda boleh melihat maklumat dibawah ini. Ingat!Gunakan peluang yang ada dengan sebaiknya!!

Website Muslim Niaga
No.tel 011-14260161
Fanpage Muslim Niaga
Twitter :@mndropship
Muslim Niaga
Klik banner untuk join
Contest SEO Muslim Niaga ini
di anjurkan oleh
dan ditaja oleh
                                   
Pstt!!Kalau sudi ringan2kan jari utk G+/share entri ini ea..terima kasih :)

You May Also Like

23 reader dah komen