Bila Liniey Nor Berdomain

by - Wednesday, March 05, 2014

ASSALAMUALAIKUM :)


Eheee... Secara rasminya pada tanggal 2/03/2014 url blog ini daripada iamliniey.blogspot.com telah bertukar kepada www.linieynor.com. Secara tepatnya blog ini telah menggunakan domain sendiri. Entri pertama selepas berdomain adalah entri ini >> Klik sini << Harap sangat ada tuah bila dah berdomain ni, masyukk dalam dunia blogging. Aamiin. 

Apa-apa pun, banyak lagi yang LN perlu perbaiki. Contohnya design blog yang bersesuaian, make up kan blog. Eh korang dah baca entri ini? Blog LN direview. Kalau nak tahu siapa yang review klik la.. Banyak juga yang dia komen pasal blog ni.. It's ok! Mana yang LN rasa patut diperbaiki LN akan buat ye awak. Hehe..

Haa! Lagi satu ada LN nak buat header baru untuk blog ni.. Yelaa, kan dah bertukar domain. Kena la buat yang baru. Tapi LN tak pandai bab-bab ni. Ada sesiapa nak tolong buat ke? For free :p haha.. Kalau sudi buat bagitau la :)

Lupa pulak nak share kat mana beli domain ni.. LN beli domain ni kat Netkl. Kalau rasa nak berdomain jugak haa boleh laa daftar sini >> Register Domain <<

You May Also Like

14 reader dah komen